Etykiety

poniedziałek, 16 lipca 2012

18.URODZINY



Dziś są 18, urodziny mojej ukochanej Wnusi. W domu nieobecna ponieważ jest na wakacjach.
Nie do wiary, że minęło już tyle lat od jej  urodzin. Mam w pamięci ten dzień gdy moja pierwsza
Wnusia przyszła na świat. Taka mała, śliczna kruszynka. Niesamowite przeżycie. Dzisiaj już
dorosła kobieta. Nie do wiary, jak ten czas leci.
Moja kochana z tej pięknej okazji życzę Ci wszelkiej pomyślności, spełnienia marzeń, mądrych
wyborów, sukcesów w dążeniu do celów /przed Tobą matura, studia itp./, uśmiechu, zdrowia,
spokoju itd.
Pozdrawiam, gorąco całuję, ściskam. Kocham Cię moja Myszko kochana. Babcia Jagoda/
                                   

3 komentarze:

  1. Do życzeń dołączają się również koleżanki
    babci Jagody z grupy komputerowej "Wesołe babki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, ta babcia Jagoda,zagłaszcze te kochane wnuki...Ale ja tego nie zrozumiem, no bo niestety ich nie mam. Przyłączam się do życzeń.Zofia

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki serdeczne za miłe komntarze, bardzo się wzruszyłam.
    Serdecznie pozdrawiam "Wesołe Babki" i Zosieńkę. B.Jagoda

    OdpowiedzUsuń