Etykiety

sobota, 4 sierpnia 2012

Pozdrowienia


Milego Dzionka...

                                                                                                                                                       




.

         


Witam P.Profesor i Wesołe Babki !
Dawno nie było mnie na blogu, ponieważ gościłam mojego najmłodszego wnuka.
Musiałam mu zapewnić i opiekę i rozrywkę. Między innymi zwiedziliśmy nasz nowy "Park wodny".
Stasiu był zachwycony, ja również. Jest przepiękny. Byliśmy tam kilkakrotnie. Wspaniała zabawa.
Polecam.Wieczorem byłam zmęczona ale szczęśliwa, gdy patrzyłam na jego zadowoloną i szczęśliwą
buzkę.
Pozdrawiam serdecznie P.Profesor i Wesołe Babki. JK.

1 komentarz:

  1. Witaj dzielna babciu.
    Małe wnuki to kochane wnuki. Każda babcia jest szczęśliwa, że może sprawić jak najwięcej przyjemności wnuczkowi. Babcie są po to, by rozpieszczać a rodzice wychowywać.K.K

    OdpowiedzUsuń