Etykiety

sobota, 22 września 2012

Piosenka jesieni

Obraz 407.jpg
Kasztany
Słowa tej piosenki dedykuję naszej grupie
Wesołe Babki, by nie tylko tryskały humorem, dowcipem latem a przede wszystkim by uśmiech gościł na twarzy w szare ponure dni jesieni.Tego życzy K.K.
Mówiłeś - włosy masz jak kasztany
I kasztanowy masz oczu blask
I tak nam było dobrze kochany
Wśród złotych liści, wiatru i gwiazd
Gdy wiatr kasztany otrząsał gradem
Szepnąłeś nagle zniżając głos

Odjeżdżam dzisiaj, lecz tam gdzie jadę
Zabiorę ze sobą te złotą noc Kochany, kochany
Leca z drzewa jak dawniej kasztany
Wprost pod stopy par roześmianych
Jak rudy lecą grad
Jak w noc, gdy w alejce
Rudy kasztan Ci dałam i serce
A Tys rzekł mi trzy słowa, nic więcej
Ze kochasz mnie i wiatr ... Kasztany, grzyby i spadające liście. Jesień coraz bliżej


Już trzecia jesień park nasz wyzłaca
Kasztany lecą z drzew trzeci raz
A Twoja miłość do mnie... nie wraca
Choć tyle błyszczy liści i gwiazd
I tylko zloty kasztan mi został
Mały talizman szczęśliwych dni
I ta jesienna piosenka prosta
Którą wiatr, może zaniesie Ci ...  Treść powyższa przypomina nasze młode lata. Fajnie jest pomażyć choć chwilę o tamtych dniach. Ach ale lata lecą i po takich spacerach w piękny słoneczny jesienny dzionek, pozostały wspomnienia. Chociaż w słoneczne dni  zawsze można wybrać się na spacer do naszego najstarszego parku podziwiając jego bogactwo. Pozdrawiam w piękny słoneczny dzień.

1 komentarz:

  1. Przyznam, że dałam się sprowokować i zaśpiewałam tę piosenkę po...już nie pamiętam,po ilu latach?Przypomniałam sobie młode lata i klimat tamtych dni.Co prawda za pierwszym razem trochę fałszowałam,ale kolejny raz poszedł gładko.Dziękuję za wspomnienia!!!Zosiek

    OdpowiedzUsuń