Etykiety

piątek, 14 grudnia 2012

ŚWIĘTA BOŻEGO NARODZENIA

Najpiękniejsze święta tuż, tuż. Trwają wielkie przygotowania - porządki, zakupy, prezenty.
W ostatnim tygodniu gotowanie, pieczenie ciast itd. Co roku jest to samo, Ogrom szykowania
a te dwa dni świąteczne mijają niesamowicie szybko. Najbardziej przeżywam Wigilię, gdy cała Rodzina uśmiechnięta siedzi przy pięknie nakrytym stole, dzielimy się opłatkiem, a na koniec śpiewamy kolędy.Pozdrawiam "Wesołe Babki" serdecznie i świątecznie. Życzę wszystkim
zdrowych, pogodnych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia. JK.
kerstballenani432203
NA ŚWIĘTA ŻYCZĘ CI CZ. VI
Jest taka noc, na którą człowiek
czeka i za którą tęskni. Jest taki
wyjątkowy wieczór w roku, gdy
wszyscy obecni gromadzą się
przy wspólnym stole, Jest taki
wieczór, gdy gasną spory,
znika nienawiść… Wieczór,
gdy łamiemy opłatek, składamy
życzenia… To noc wyjątkowa…
Jedyna… Niepowtarzalna…
Noc Bożego Narodzenia…
NA ŚWIĘTA ŻYCZĘ CI CZ. X
Kiedy magia świąt nas ogarnie, 
Kiedy śnieg na Ziemię spadnie, Wtedy przyjdzie 
Boże Narodzenie i Niech da Wam radość i
ukojenie, oraz Moc prezentów i miłości, 
i jak najwięcej szczęścia i pomyślności.

4 komentarze:

  1. Panuje ogólny zachwyt,gdzie się obrócisz epatują świąteczne wystawy,promocje...A ja zastanawiam się czym są dla mnie ŚWIĘTA i co się z nimi wiąże?
    -po pierwsze wiążą się z nimi porządki,
    -po drugie gonitwa po sklepach za zaopatrzeniem,
    -po trzecie zakupy prezentów(chociaż te zakupy sprawiają mi przyjemność)
    -po czwarte wymyślanie menu-czym w tym roku zabłysnąć na świątecznym stole,
    -po piąte-realizacja tego wszystkiego.
    I tak sobie myślę ,że gdyby zlikwidować te pięć p-któw,też zachwycałabym się i cieszyła ze świąt. Pozdrawiam malkontentka Zosiek

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komentarz, z którym się nie zgadzam. Ja zawsze bardzo chętnie organizowałam Święta. Cieszyłam się na spotkanie z dziećmi, wnukami itd. Teraz Święta organizują
    moje Córki a ja jestem gościem. Pozdrawiam JK.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak sięgam pamięcią wstecz:to też ulegałam amokowi świąt!!!Niestety ,dziś, te pięć p-któw o których wyżej, powodują że mniej entuzjastycznie podchodzę do nich. Ale ja jestem w innej sytuacji niż Ty ,droga JK .Ja nie idę na t.z. "gotowe". Ja muszę to wszystko zrobić własnymi rączkami......Zosiek

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosiek! Życzę Ci radosnych Świąt i dużo satysfakcji z "owoców"
    Twej ciężkiej pracy. Pozdrawiam JK.

    OdpowiedzUsuń