Etykiety

wtorek, 26 lutego 2013

Przyjaźń zwierząt

Będąc u znajomych, którzy mają koty i psa z ciekawością i przyjemnością oglądałam wspólne zabawy i harce. Z tego wniosek, że przysłowie: „Żyć jak pies z kotem” może być wiarygodne.
Koty są samotnikami. Nie potrzebują stada, by czuć się dobrze.
Psy są przeciwieństwem kotów. Od zawsze żyły w stadzie, są żywiołowe, towarzyskie i otwarte na innych. Potrafią współżyć z innymi zwierzętami.
  Inne zwierzęta też się zgadzają:
Aż miło popatrzeć na panującą zgodę.
Wiersz  pies i kot
Mój pies i kot
Gdy jestem zła
Sprawiają w lot,
Ze humor mam.

Gdy kiepski dzień i gnębi stres,
Przegonią go
Mój kot i pies.

Za milion,
Czy za gore zlota,
Nie oddam za nic
Psa i kota.

Nigdzie,
Na całym bożym świecie
Wierniejszych istot nie znajdziecie!
Autor: Betty Morris

K.K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz